ارائه خدمات حسابداری و اعزام حسابدار

ارائه خدمات حسابداری و اعزام حسابدار

 

خدمات حسابداری عبارت است از جمع آوری اطلاعات مالی، ثبت و طبقه بندی آنها و در نهایت ارائه گزارشات درون سازمانی و برون سازمانی.

از خدمات حسابداری استفاده کنندگان درون سازمانی(مانند: مدیران) جهت تصمیم گیری های مالی در راستای اهداف سازمانی استفاده می کنند.

_بصورت کلی خدمات مالی عبارت است از؛ مجموعه ای از خدمات تخصصی در زمینه های مالی و اقتصادی که توسط یک شخصیت حقیقی و یا حقوقی ارائه می گردد.

حسابداری بصورت کلی به دو دسته تقسیم میشود:

1.حسابداری مالی

2.حسابداری مدیریت

_وظیفه واحد حسابداری مالی تهیه گزارشات مالی از قبیل؛ صورت های مالی می باشد، وظیفه حسابداری مدیریت ارائه گزارش به مدیران واحد تجاری در راستای سهولت بخشیدن به تصمیم گیری های درون سازمانی می باشد.

 

حسابداری زبان تجارت است زیرا;

از طریق ارائه گزارشات مالی در رابطه با واحد اقتصادی شفافیت ایجاد شده و به مدیران و استفاده کنندگان، اطلاعات کافی جهت تصمیم گیری ارائه می گردد. به همین منظور حسابداری زبان تجارت خوانده میشود.

میتوان حسابداری را به دو شاخه مجزا طبقه بندی کرد:

1.حسابداری مدیریت

2.حسابداری مالی

_ در حسابداری مدیریت با استفاده از الگوریتم های مالی و آنالیز تراز مالی واحد تجاری، گزارش های تخصصی تهیه شده تا مدیران بتوانند جهت تصمیم گیری های سازمانی از آنها استفاده کنند.

_ در حسابداری مالی از طریق ارائه صورت‌های مالی و همینطور افشای اطلاعات با اهمیت، اطلاعات لازم در اختیار استفاده کنندگان برون سازمانی مانند سرمایه گذاران قرار می گیرد تا بتوانند در رابطه با واحد اقتصادی تصمیم گیری نمایند.

 

خدمات ارائه شده توسط گروه مالی ایران نوین

1.راه اندازی سیستم حسابداری و ارائه مشاوره مالی

2.ارائه خدمات اجرایی در زمینه حسابداری

3.ارائه خدمات پشتیبانی فنی و کنترل های داخلی

4.تهیه و تنظیم اظهارنامه های مالیاتی ( اظهارنامه عملکرد و ارزش افزوده )

5.تهیه و تنظیم گزارشات فصلی ( موضوع ماده ۱۶۹ قانون مالیاتهای مستقیم )

6.ارائه خدمات حسابداری پیمانکاری و بیمه

7.ارائه خدمات حسابداری منابع انسانی و حقوق و دستمزد

8.انجام دفاع مالیاتی، لایحه نویسی و ارائه راهکار جهت کاهش مبلغ مالیات پرداختی

9.ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه های مالی و مالیاتی

 

راه اندازی سیستم حسابداری و ارائه مشاوره مالی

سیستم حسابداری عبارت است از اجزای به هم پیوسته که آثار و رویدادهای مالی واحد تجاری را به صورت گزارشات مالی تبدیل می‌کند.

حسابداری عبارت است از علم و فن جمع‌آوری اطلاعات و شواهد قابل اندازه گیری، تجزیه و تحلیل آنها و در نهایت ثبت و طبقه بندی رویدادهای مالی .

اطلاعات اولیه واحد تجاری توسط حسابداران آنالیز و بررسی می شود، اطلاعات قابل اندازه گیری به صورت دیتا به سیستم های مالی وحسابداری داده می شودکه در نهایت خروجی حاصل از سیستم حسابداری گزارش های مالی می باشدکه به استفاده کنندگان درون سازمانی و برون سازمانی ارائه می گردد .

لازم به ذکر است که گزارش‌های دریافتی از یک سیستم حسابداری بدون آنالیز و تحلیلات کاربردی و همینطور افشای اطلاعات با اهمیت کارایی ندارد.

گروه مالی ایران نوین با ارائه گزارشات مالی و کاربردی، همراه مدیران واحدتجاری در راستای اهداف سازمانی می باشد .

_ ثبات رویه در انجام فرایند حسابداری یکی از مسائل بسیار مهم است که باید مدنظر قرارگیرد .

در فرایند حسابداری سلیقه شخصی کارشناس ارائه دهنده خدمات نیز دخیل می باشد. که با توجه به سلیقه شخصی، حسابدار رویه ای را انتخاب کرده و بر اساس آن فرآیند حسابداری را اجرا می کند. مانند: تخصیص هزینه های سربار و یا کدینگ حساب در ریز حساب ها (حساب های تفصیلی) .

انتخاب رویه ای نامناسب و یا اخذ تصمیمی  اشتباه می تواند آینده مالی واحد تجاری را با مشکل مواجه کند.

به عنوان مثال تخصیص نامناسب هزینه ها و یا طبقه بندی اشتباه حساب ها می تواند در آینده، گزارشات مالی واحد تجاری را با مشکل مواجه کند و باعث شود که در فرآیند حسابرسی و رسیدگی های مالیاتی با مشکل مواجه شود .

شرکت حسابداری ایران نوین با ارائه راهکارهای مالی بر اساس استانداردهای حسابداری و با مدنظر قرار دادن قوانین مالیاتی و همینطور سایر قوانین مرتبط در تلاش است  با آنالیز دقیقه امور مالی واحد تجاری بهترین مشاوره را در زمینه راه اندازی سیستم های مالی و حسابداری و همینطور انتخاب روش و رویه های مناسب به کارفرمایان در اجرای راه اندازی سیستم حسابداری ارائه نماید .

 

ارائه خدمات اجرایی در زمینه حسابداری

گروه مالی ایران نوین با تکیه بر علم، دانش و تخصص مدیران خود و همینطور با توجه به تجربه کاری خود در زمینه ارائه خدمات مالی و مالیاتی با اعزام کارشناسان به روز در رابطه با استاندارد های حسابداری، مباحث حسابداری مالی و همینطور قوانین مالیاتی به صورت تمام وقت و پاره وقت کلیه خدمات مالی و مالیاتی را ارائه می دهد .

برخی از خدمات گروه مالی ایران نوین:

1.ارسال نماینده بصورت پاره وقت و تمام وقت برای انجام امور اجرایی.

2.نظارت بر اسناد حسابداری وهمینطور روش و رویه اجرایی.

3.تهیه گزارشات مالی میان دوره ای.

4.کنترل حساب ها و تهیه گزارشات درون سازمانی بصورت لحظه ای.

 

ارائه خدمات پشتیبانی فنی و کنترل های داخلی

تیم کنترل کیفی گروه مالی ایران نوین با استفاده از فایل ها و برنامه های کاربردی بصورت دقیق تمام فرآیندهای امور مالی واحد تجاری را از صفر تا صد مورد بررسی قرار می دهد و  ایرادهای به وجود آمده را بررسی و با توجه به اصول و مبانی حسابداری و همینطور با مد نظر قرار دادن قوانین مالیاتی و سایر قوانین مرتبط برای حل مشکلات درون سازمانی راهکار ارائه می نماید .

واحد کنترل کیفی و یا حسابرسی عملیاتی یکی از کاربردی ترین قسمت های یک سازمان می باشد که بر روی کارایی و بهره‌وری سازمان به صورت مستقیم تاثیر می گذارد .

واحد های تجاری برای رسیدن به اهداف سازمانی و افزایش کارایی و بهره وری نیازمند تشکیل ساختار کنترل داخلی و واحد سازمانی حسابرسی عملیاتی می باشند که گروه مالی ایران نوین خدمات فوق را با بهترین کیفیت ارائه می نماید.

 

خدمات مالیاتی

ارائه خدمات مالیاتی یکی از حساس ترین فعالیتهای خدمات مالی می باشد، اگر ارائه دهنده خدمات از دانش کافی برخوردار نباشد می تواند واحد تجاری با مشکل روبه رو سازد  .

برای ارائه خدمات مالیاتی علاوه بر دانش مالی و تسلط کافی بر استانداردهای حسابداری نیاز به دانش مالیاتی و تسلط به قوانین مالیاتی و همینطور سایر قوانین مرتبط مانند قانون تجارت و همینطور قانون کار می باشد .

لازم به توضیح است که دانش مالیاتی فقط از طریق مطالعه به دست نمی آید، بلکه نیاز به تجربه و صرف زمان دارد. که شرکت حسابداری ایران نوین با توجه به تجربه مفید خود در زمینه مالیاتی می تواند خدمات فوق را با بهترین کیفیت ارائه دهد .

تیم مالیاتی ما با توجه به دانش و تخصص خود و همینطور تجربه کاری خود در زمینه مالیاتی تمام خدمات مالیاتی را از تشکیل پرونده مالیاتی تا انجام دفاع مالیاتی ولایحه نویسی را ارائه می دهد .

کارفرمایان می‌توانند با خیالی آسوده تمام امور مالیاتی خود را به ما بسپارند تا به بهترین روش ممکن انجام شود.

 

فواید همکاری با ما در زمینه حسابداری

1.امکان تعویض کارشناس در صورت درخواست کارفرما.

2.ارائه مشاوره مالی و مالیاتی بصورت رایگان.

3.ارائه صورت وضعیت ماهانه و ارائه گزارش عملکرد.

4.ارائه راهکار جهت افزایش کارایی و بهروری سازمانی.

5.ارائه مشاوره رایگان در جهت مدیریت نقدینگی و تامین مالی.

6.اطمینان از تداوم همکاری و نداشتن مشکلات مالی و مالیاتی.

7.اطمینان از بروز بودن دانش کارشناسان مالی.

8.ارائه گزارشات و راهکار جهت رسیدن به اهداف سازمانی.